marți, aprilie 01, 2008

New layout; new links

In sfarsit am reusit sa implementez banner rotation si menu list. God it's been a while!

Chestii pe care am reusit sa le fac sa mearga pe blog:

1. lightbox gallery script (vezi bookchasers.blogspot.com si inbetween-worlds.blogspot.com)
2. banner rotation
3. menu list (era really messy fara, asa toate sunt accesibile oricand de pe pagina principala fara sa cauti in tags ca nebunul)

Chestii care as vrea sa fac sa mearga dar n-am incercat inca/ n-au mers

1. snapshot script (vezi livejournal Toooate link-urile)
2. read more / cut din livejournal ( pentru ca uneori scriu posturi kilometrice ce ocupa tot ecranul, LOL chiar imi trebuie rau de tot scriptul ala)
3. chat box (nu este in preferintele mele insa cred ca poate o sa vreau asa ceva)
4. page feature din Wordpress (partial rezolvat cu tags si menu insa...poate reuseste cineva sa scoata chestia aia de la inceput cand iti afiseaza posturile cu tags-urile respective. Asa ca pe wordpress nu cred ca blogger o va implementa prea curand.)


Cam astea imi vin momentan in minte. Restul se rezolva cumva din basic scripting.

New links.
The where Blog - ruda buna cu BLDGBLOG. Acolo trebuie sa-mi clatesc creierul pentru proiectul curent.
Anime-ro - Blog de review-uri anime/manga si cultura japoneza la care colaborez cu review-uri.
Otaku.ro - Cei de la Otaku Magazin, of course care si-au scos mai nou si comunitate ceva in genul ce are TokyoPop pe site.
Sweet-edition.net - Laura's domain/ blog
My sketchblog - wordpress, pentru ca nu vreau sa mai poluez deviant art cu toate schitele. Partial au mai fost vizionate pe deviant sau livejournal.

6 comentarii:

Laura spunea...

Ai CSS-ul pentru meniu sau un link catre asa ceva? Ca eu ma gandeam sa pun meniul in sidebar pentru s-e.net, dar as prefera sincer un navbar, iar codul de baza pe care am lucrat eu nu are asa ceva, sau n-am gasit eu.

Eu am incercat cu read more si inca nu mi-a iesit. Daca reusesti ceva, let me know. Codul de baza la mine e Minima stretch (cred ca e acelasi ?)

Laura spunea...

Apropos, vezi ca te pun pe blogroll. You don't mind, do you?

Raluca Z spunea...

Doar am copy paste the code from another layout. Trebuie sa fi fost extrem de norocoasa/ inspirata caci a mers din prima. Vrei sa incerc pe Anime-ro si apoi vezi si tu cum si ce?

Nici nu mai stiu ce layout/cod de baza am de cand il tot editez

I don't mind the blogroll

Read more...shall be read about more

Laura spunea...

Pe anime.ro avem deja meniu, dar incearcs, macar sa iau si eu codul. Sau da copy-paste intr-un comment, ca sa-l iau sa-l editez.

Cu read more ma mai canonesc si eu. Dar avantajul la stretch layout e ca ai loc mult pe pagina si nu apare chiar kilometric post-ul.

Laura spunea...

Sorry for the spam: am gasit coduri de shoutbox si se instaleaza foarte usor: http://bloggerfordummies.blogspot.com/2007/08/shoutbox-for-your-blog.html

Raluca Z spunea...

Managed to figure out the read more code =D