duminică, aprilie 06, 2008

End of nato summit week off

Nu stiu ce am facut cu timpul. S-a dus si pe cat de entuziasmata eram la inceputul saptamanii pe atat de dezamagita ma simt acum. Nu stiu, Proiectul Tehnic mi-a mancat o gramada de timp, serios, am stat 3 zile doar pe el nemai luand in considerare Argentina 30 si Traian. Urasc sa fac detalii mai ales cand nu prea ai dupa ce sa lucrezi.

Sincer credeam ca daca ajungem la chestii mai complicate care necesita documentatie specializata lucrurile vor fi mai usoare adica se gasesc DWG-uri pe net all you have to do is CTRL+C/CTRL+V them. It seems that is not the case. Spre exemplu am tinut sa fac perete cortina ca alcatuire constructiva - ok am gasit detalii de la producatori insa - either I'm a total idiot or sth or they left out sth important - nu am inteles mare lucru din ele. In the end am ajuns la o alcatuire constructiva ceva mai conservatoare compusa din blocuri poroterm de 25cm , vata minerala+ placaj ceramic fixare pe structura metalica. WTF - this is not what I had in mind. Peste toate astea am fost nevoita sa si traduc documentatia pentru parasolare. That sucked pentru ca toate sunau ca naiba in RO.

Good things that happened this week that haven't been mentioned before.
Vampire Knights, xxxholic kei(aka second season) si Code Geass R2; Optional I might take up Amatsuki si Titania something.
That's all folks

Niciun comentariu: