luni, aprilie 14, 2008

crap before I go

Sa vedem mai sunt doua zile - luand-o in considerare si pe asta de azi pana la plecarea oficiala in excursia de studii. Am programul in fata si este luuuung. Probabil ca o sa fie unele dintre cele mai pline 5 zile.

Partea proasta: mai am o lucrare la peisagistica maine pentru care trebuie sa invat...nu stiu exact ce cursul pana acum fiind compus din doua parti: una teoretica de definitii si alte crap pe care nu prea le inteleg fiind si ele foarte vagi si alta care este de fapt istoria gradinilor pe care o stiu deja din ceea ce s-a prezentat la curs. Lucrarea se anunta a fi practica - de desenat chestii si mai putin teoretica. Cu toate acestea nu stiu... poate sa fie si practica dar si teoretica.

Intre timp: trebuie sa mai tin legatura cu Dl. Traian pe care l-am cam abandonat toata saptamana trecuta: am trecut printr-o perioada de revitalizare - as zice in care pur si simplu am gandit egoist si am facut ce am vrut, dupa proiectul tehnic chiar aveam nevoie de asa ceva, plus schita de schita de miercuri (pe care trebuie sa o iau, picand-o in prealabil pe prima). Nu am decat azi si maine la dispozitie.

Trebuie - sau asa vreau eu - sa termin noua povestire din bookchasers in creion (Bonds7 - A bit like flowers) pentru ca dupa sa pot ink-ui in pace si liniste. Din acest motiv am inghetat update-ul de saptamana asta si cea viitoare de la InBetween (sorry! dar nu se puteau si una si cealalta si excursia si restul).

Oricum Bookchasers era pe liber de doua saptamani si site-ul o sa fie aranjat un pic odata cu noua povestire. Am inceput deja sa ma gandesc la o coperta deoarece fara cateva zeci (sub 50) de pagini se cam apropie vremea pentru Marea Editare - operatiune premergatoare unei eventuale publicari a volumului 1 din BookChasers undeva in vara. (Nu-i de gluma sa editezi cam 150 pagini). Imi trebuie o strategie coerenta in aceasta privinta deoarece nu vreau sa inghet din nou update-ul pentru editare, si evident nu vreau sa ajung doar sa editez pentru ca stiu cat de plictisitor poate fi...EDITATUL chiar si cu tableta grafica.

Poate cu new layout/concept pentru bookchasers site o sa-mi rearanjez si restul blogurilor, sa fac curatenie prin ce imi trebuie si prin ce nu. In afara de cele de aici mai am inca 2 pe livejournal si pe wordpress. Poate o sa le specializez. Oricum unul de pe blogger o sa ramana de testing pentru toate chestiile care imi mai vin mie in materie de layout si coding. Unul sigur o sa-l dedic WIP pentru ca am o groaza de schite scanate care imi umplu hardul de pomana si pe care nu prea l-am postat pe nicaieri.

Ceea ce o sa fie painstaking de facut cand o sa vin este sa pun la punct tot sistemul de posturi pe blog referitor la excursie. Tin minte cat de nasol a fost data trecuta cand am relatat 10 zile de excursie in Olanda in 5-7 posturi ce mi-au luat o eternitate de scris/uploadat poze/ checking facts, names, shit. I hate that si totusi imi face placere sa o fac - un pic masochist, similar cu programarea daca ma intrebati.

Niciun comentariu: