miercuri, aprilie 30, 2008

Insigne

Si uite ce si-a facut raluca astazi cu doar 8RON bucata



Pentru cei interesati sunt de vanzare.
Azi a fost un impuls de moment in care am gasit centrul si am vrut sa vad cum se face si cum ies.
Pot doar sa spun doar doua chestii: really fast - 15 min toata povestea fara prelucrare de imagine pe care o pot realiza si eu acasa si nesperat de aproape de unde stau eu.
Momentan ce se vede este tot ce am - iar cele de Aya Kato sunt sort of rezervate. In curand mai multe pe masura ce imi fac templates-urile.

2 comentarii:

otakuent spunea...

Domnisoara Raluca Zaharia, aveti cumva dreptul de a folosi grafica Aya Kato pentru insigne de la 115?

Raluca Z spunea...

Imi pare rau daca am fost neclara in post

Insignele Aya Kato sunt personale.
NU intentionez sa le comercializez in nici un fel. Nu voi mai scoate alte exemplare. Am scos doar cele doua exemplare si atat.

Unul este al meu si celalat a fost cadoul de ziua unei prietene.

Sunt constienta de legea dreptului de autor si chiar sunt bucuroasa ca am primit un asemenea comment/mail. Inseamna ca cuiva ii pasa si in RO de asa ceva si asta e BINE.