sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-Afisarea rezultate schita de schita1 ;Oct 25, 2005

Ziua in care s-au afisat rezultatele la schita de schita data...vineri. Am luat cu 5 slava domnului. II compatimesc sincer pe cei care nu au luat dar mai ales pe cei care au picat pt prima oara( nu ma refer la cei care au mai avut restante anterioare la PV-uri ca aia sunt deja obisnuiti ci mai degraba la cei ca Raluca Ionescu a caror bula s-a spart intr-un mod tragic si as zice eu chiar nefast.
Restul chiar nu mai conteaza de loc. Nu mai conteaza ca nu am reusit sa termin macheta, nu mai conteaza multe altele cum ar fi ca proiectul inca nu si-a revenit din depresia sa - nu ca doamne fereste l-as fi ajutat eu cu ceva sa-si revina. Dar stii cum e daca nu-l ajut eu creatorul cine sa o faca.
Maine o zii full joi din nou busy dar parca mai putin iar vineri...O zi pe care de abia o astept sa lucrez la stuffo cu fotografia ca tehnica de exprimare a imaginii. Asta chiar imi place.

Niciun comentariu: