sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-October 13, 2005

hmm dupa ce am mai scris un blog entry care s-a pierdut in neantntul internetizat voi revenii azi
Ieri zi ocupata dar per total ok.
Azi seminar structuri care a fost easy si imi place ca seminaristul chiar stie ce zice nu doar asa pune formule pe tabla.
Atelier. Doamne D-zeule! Solutia mea este pe atat de fantastica pe cat este de irealizabila. O sa postez schite din nou cand am timp si curat ceva din majgaliturile de rigoare. In plan seamana cu o scoica si implica high tech (cabluri si copertine) Nu cred ca e ceva rau in asta ba din contra daca reusesc ceva ca lumea pot sa rup gura targului insa eu simt ca e prea complicat pt un biet copil de anul 2 care habar nu are structuri. Plus ca proful incurajeaza realizarile noi tehnologic dar uita un lucru foarte important gradul nostru de intelegere al temei si al proiectului.
in concluzie pot sa ma consider fericita ca AM o solutie (altii inca mai cauta luminita de la capatul tunelului)
Grupa sucks din toate punctele de vedere. Iresponsabili care nu dau nici pe la seminar nici pe la cursuri da dupa aia vin la tine sa-ti ceara notitele parca ai fi baza de date. Proiectele suck big time si asta din prima. se vede ca nu au nici o idee dar nici chiar asa...macar nu stiu sa preia ceva daca chiar nu au nimic in creier.
Nu stiu ce sa zic despre prof. Se ocupa el ce se ocupa ba chiar as zice eu sta cam multisor la fiecare corectura la panou nu gluma. Asistentii au pareri contradictorii si uneori sunt chiar rautaciosi. Nu vor sa-ti faca proiectul dar asta nu inseamna ca nu pot sa te ajute. A ajuta pe cineva si ai face proiectul sunt doua chestii dferite desi granita este foarte fina
Macheta de studiu a sit-ului este in lucru
Vineri am schita de schita si cam atat.

Niciun comentariu: