miercuri, noiembrie 30, 2005

Schita de schita 2-Locuinta unifamiliala minimala- take2

Azi au afisat rezultatele. In urma cu ceva timp speculam impactul pe care l-ar avea plansa mea asupra comisiei si ajunsesem la o concluzie bizara: Pot pica cu 4 sau trece cu nota mare. Realitatea infirma imaginatia: Am trecut da dar cu 5. Nu ma plang caci cu 2 schite luate din 3 pot sa nici nu mai dau pe la schita 3 caci media de trecere o am. Cu toate acestea insa o sa ma duc doar pentru placerea de a face ce vreau fara sa ma simt in vreu fel stresata de nota pe care o sa o iau.
A fost un vis frumos atunci sa cred ca schita mea poate schimba ceva intr-o lume plina de pile si idei preconcepute despre cum ar trebui sa arate plansa ideala.

Maine si vineri este LIBER!! Ziua nationala pe 1 decembrie apoi pauza data de directiune si weekend. Deci o pauza de 4 zile ceva greu de crezut a fi posibil.

Planuri de dweekend (un nou termen derivat din double+weekend). Pai stiu doar ca vineri ma duc cu sister la Harry Potter 4 filmul care are premiera atunci. Poate imi iau si cadoul de mos Neculaie mai devreme de la Carturesti.

O alta veste mai putin placuta care am aflat-o recent si care mi-a readus aminte cum oamenii pleaca de langa noi asa de repede. Tatal Iuliei M a muri weekend-ul trecut- infart, Tragic mai ales ca la inceput nici macar nu credeam ca poate fi vorba de ea.

Niciun comentariu: