sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-November 12, 2005

Azi am incercat sa construiesc o perspectiva si am reusit cat de cat insa nu in timpul alocat. Sper ca luni sa trec testul ala. Pentru schita de schita nu am exersat nimic dar poate maine imi incerc indemanarea la niste grafica...doar asa de exercitiu cu creionul.
Despre problema cu Elena....cred ca o las moarta. Tipii nu au dat nici un semn de viata, nu mi-au trimis nimic pe mail deci. Ce ar trebui sa inteleg eu? Ca nu sunt dorita doar ca persoana pe partea de 3d si ca ei au nevoie de oameni care sa stea acolo sa lucreze in fiecare zi si mai ales pe partea de CAD. Nu mai merita nici sa-mi pierd si eu timpul nici sa le pierd si lor timpul. Am sa vad cum se aranjeaza lucrurile. Nu e sfarsitul lumii...cu toate ca am ramas cu o senzatie de incapacitate de a duce un interviu pana la capat. Poate am gresit eu undeva si nu mi-am dat seama in discutia cu ei sau poate...pur si simplu nu sunt dispusa sa renunt inca la educatia mea pentru a incepe sa lucrez. Este chiar asa de rau oare?
La noul proiect nu fac prea mari progrese asta probabil fiindca ....ma apuca subit somnul cand incep sa lucrez la el. Desenez fatada si incep sa vizualizez spatiul si boom adorm parca m-ar fi anesteziat cineva. Mai pateam faze din astea in generala si liceu cu lectii si probleme la mate dar cu un proiect nu s-a intamplat niciodata. Sa fie o stare de oboseala generala de vina?
Prea multe intrebari pentru un singur post. Si totusi mai ramane una care sper sa o lamuresc cat mai curand. Cine este al 7-lea membru al Hexagonului si ce vrea el de la grupul asta?

Niciun comentariu: