sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-Cubul de BCA ;Nov 25, 2005





noi evenimente nu s-au prea petrecut, Adica nu dramatice (sort of life changing events) Mai putin o scena jenanta cand ieseam de la un copy center (OCE for those who know) si am luat usa lor de la intrare integral de sticla si fara rama in plina moaca. Noroc ca nu mergeam repede si ca am mascat bine evenimentul. Usile astea chiar sunt periculoase - daca nu prin natura loviturilor macar pentru imaginea publica.
Well ieri am terminat cubul de BCA si i-am facut poze din artistice. S-a dovedit a fi un model de invidiat caci a iesit bine. Apoi am fost sa le scot la copycenter-ul sus mentionat.
La Stuffo am mazgalit ceva si am de gand sa refac plansa ca de, nu a iesit cum vroiam eu. Tema zicea ceva de transformarea cubului intr-o cladire. A mea a ajuns sa fie P+4 si ceva foarte urban.
Am gasit si o utilizare pt unele cuburi abandonate adica alea cu adevarate calitati artistice. Le donez D-nei Surdu profa de desen de la scoala nr 1 de arte plastice drept modele pentru naturile statice - sunt nemaipomenite. Deci ar trebui sa fac reclama.
Salvez cuburi de BCA de la uitare si distrugere!
Si bineinteles meet my BCA cube!

Niciun comentariu: