sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-Predare proiect1 - pavilion expozitional ;Nov 3, 2005




predarea de proiect. IN SFARSIT S-A TERMINAT!
Primul proiect la care in 8 ore termin plansele (2 la numar) -de la 8 seara pana la 12 30 noaptea si apoi de la 6 30 dimineata la 10 dimineata cand predarea era la 10 30 - si care mai si arata bine. Macheta a fost buna chiar foarte buna tinand cont de complexitatea ei. Sper sa mi-o recuperez caci este una din machetele mele preferate
Caracteristici: tras in tus; randare grafit elemente adaugate pe computer. De lucrat la model pe computer nu am reusit ca nu a fost timp insa am reusit ceva fain in photoshop. Fotografie de macheta si apoi perspectiva matching in photoshop cu o poza de pe sit.
ca notare se pare ca ar fi o nota bunicica 8 sau chiar 9. La Dan Serban aceeasi atmosfera aceleasi personaje notele un pic mai mari ca de doar e corectura de atelier si nu cu judecata mare
Am facut multe poze pe care o sa le integrez ca de obicei in albumul digital de lucrari ale atelierului din care fac parte.
In rest lucrurile merg bine urmatoarea schita de schita e undeva la finalul lunii deci mai avem de asteptat si bineinteles timp de pregatire. Ultima noutate este ca Raluca Mitrarca cu care am facut pregatire a ajuns asistenta la profu' meu de pregatire Bercan. Oare cum s-a intamplat acest lucru? Eram si eu interesat sa vad cum e sa faci pe cadrul didactic...m-or tine nervii oare? Oricum ma duc sambata pe acolo just to say hi si sa vorbesc cu Raluca sa vad cum se mai descurca cu acei mici dracusori.

Niciun comentariu: