sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-October 05, 2005

Shit happens. Nu se poate sa ai noroc de doua ori la rand. Reimpartirea grupelor dezbina si favorizeaza pe cei cu bani/relatii. Toti sunt nemultumiti si depun cereri.
Eu ce sa fac stau si ma resemnez in timp ce restul isi rezolva problema. Cerere sa fac imi este groaza. Ma uit observ intreb in stanga si in dreapta "ce stiu de Ivanes" Pareri contradictorii ca ar fi al dracului, ca ar fi bun ca e din vechea garda. "E bine la el? Sa ma mut?" "Cine mai este?" intreaba interlocutorul care este in anul 3 deja. Ii enumar. Se uita si din vasta lui experienta personala zice ca nu e nici bine nici rau. "Mac e numai cu numele si am auzit ca are asistenti prosti anul asta, Dan Serban nu e bun la anul 2, in rest ce sa zic nici rau nici bine. Rau era daca picai la Rosu....nici Andries nu e rau sa stii" In fine o parere... Alt om alta parere. Dovada clara este ca din 15 prezenti la primul atelier, 5 deja au depus cerere sa se mute
Iulia D face eforturi disperate sa se mute. Ma uit si imi pare sincer rau...nici ea nu are nici o putere nu are relatii atat de sus puse incat sa ajunga la Mac Popescu. Sau cine stie...Eu nu am pe nimeni si incep sa inteleg, sa stau in banca mea si sa ii dispretuiesc pe restul....care au. Nu te plac cand vad ca esti mai bun iti dau in cap pur si simplu...
Sa nu ne enervam din nou. Sa speram ca e doar Karma si sa luam exemplu de la restul. Alexandra, Ama, Iulia M, Ionut, Craita. Nici unul nu se muta de ce cand nu au grupe excelente? Nu stiu poate ca ei nu stiu ce stiu eu. Un an la Dan Serban te fac sa realizezi cat inseamna sa ai informatia, sa lucrezi la un nivel inalt. Asta e daca lucrezi...dar si vazandu-i pe altii cum progreseaza pe nimic iti vine sa urlii de revolta.
Ce sper de la proful nou: Un nou inceput, o alta viziune decat cea Dan Serbanista, sa ajung de cat mai multe ori in judecata mare, sa iau schitele, sa se care majoritatea colegilor infecti care nu au nici in clin nici in maneca cu atelierul si cu munca de arhitectura, sa am idei sa dezvolt idei noi fara ca sa fie strivite de personalitatea cuiva. Nu vreau sa-mi faca altul proiectul da' vreau sa-mi spuna si sa-mi argumenteze de ce nu este bine asa cum este in acest mod.
Sunt curioasa sa:... vad cum o sa dialoghez cu asistentii, ...sa vad pe cine am la Stuffo,...sa aflu cum e la Mac si daca din anul III sa incerc sa ma mut la el.
Cu Dan Serban m-am lamurit si cat timp Kami, Andreea , Ioneasca si Stefana vor fii acolo pur si simplu nu se va putea lucra cu Dan Serban....Pacat, mare pacat de Dl. Soare. Adrian este singurul asistent care cred ca are potential cel putin la anul II ...dar cine stie auzisem ceva de la interlocutorul meu azi de unul Radu Teaca. Am vazut case de-ale lui. Promite mult doar ca e la anul III.
om trai si om vedea.

Niciun comentariu: