sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-Expozitia proiectului1 - prezentare de tema proiect2 ;Nov 9, 2005

Ieri a fost expozitia dupa proiectul1, la care am luat un nesperat 10 nota cu care nu o sa ma mai intalnesc prea curand la proiectare. Dupa expozitie a fost prezentarea proiectului urmator - locuinte insiruite.
Lucruri interesante: 24 nov 2005, UAIM invita arhitecti olandezi specializati in constructia de locuinte insruite pe lot ingust la o conferinta din care noi ar trebuii sa aprofundam acest program
maine 10 nov grupa 26B cea care il are pe Dl Spirescu autorul temei ca profesor de atelier va merge cu un microbuz in deplasare pe sit. Adica acolo unde prin proiect se specifica ca ar trebui amplasat ansamblul de locuinte insiruite. ( de ce merge doar o grupa acesta fiind proiect de an nu stiu?)
Din alt punct de vedere: brusc am devenit o persoana importanta din moment ce toata lumea imi da CD-uri sa le trag cursurile de Constructii si Structuri. Pana acum am dat la 10 oameni, culmea doar unul de la grupa mea. In acest ritm tot anul 2 va avea cursurile de Constructii si de Structuri. Partea faina este ca la Structuri nici nu a fost nevoie sa-l fur. Proful a fost de acord sa-l dea pe memory stick
Tot ieri flash news: tipa care era cu randarile mi-a oferit sa-mi incerc norocul la firma unde lucreaza ea ca colaboratoare. I-am dat un CD cu cele mai bune randari ale mele am lasat numarul de mobil si adresa de mail si astept rezultatul. Ea zice ca ei ar cauta oameni din ani mai mari sa angajeze pt randarile cu clientii si mai ales pe autocad. Autocadul nu este asa de greu, ma descurc in el problema este Max-ul....acolo sper sa lucreze in ceva care sa permita sa scot imaginile alea. Vom vedea ce ne rezerva viitorul. Momentan asteptam

Niciun comentariu: