sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post - Alegerile sefului de an2 ;Nov 11, 2005

Incerc pe cat posibil sa tin un jurnal obiectiv aici de aceea unele evenimente nu vor fi consemnate imediat ce s-au produs pentru simplul motiv ca as judeca dintr-o prisma gresita siuatiile si evenimentele care apar.
Ieri, adica joi, dupa ce atelierul a fost apa de ploaie si discutie pe baza temei - muulte scapari are si ea ca orice tema de arhitectura made in Mincu - am fost cu Elena Vlasceanu (Elena V de acum in colo) la tipii unde lucreaza ea. Situatia reala este: Elena V lucreaza pe partea de CAD la firma tipului cu care a facut pregatire sa intre la arhitectura. Ei cauta oameni pe partea de CAD dar si pe partea de prezentare Max. Am trimis un CD cu cele mai bune randari ale mele si joi am venit sa discut cu ei despre conditiile de angajare sau ma rog de colaborare.
Situatia naspa care mie nu-mi convine de nici o culoare: Elena V lucreaza la ei adica trece pe acolo aproape in fiecare zi si ei au pretentia sa lucrez cam cat lucreaza si Elena. Acest lucru din nefericire nu poate fi aranjat fara sa lipsesti la cursuri si/sau seminarii. Eu le-am comunicat acest lucru din start adica nu vreau sa neglijez facultatea in detrimentul unui job mai bine sau mai prost platit.
Concluzie: Dupa 3 ore in care m-am familiarizat cu interiorul (o camera de 6x10m) si cu personajele in cauza, am butonat ceva in Max si ei au vazut cam cum ma misc si ce pot scoate dintr-o scena a ramas stabilit o perioada de proba de 2 sapatamani in care sa vada cum ma descurc apoi pauza. Plata zic ei ca s-ar face in functie de randari pt ca a ramas inteles ca voi colabora cu ei pe partea de prezentare si nu pe partea de CAD.
Chestii care s-ar putea intampla: Sa-mi placa si sa patesc ca Elena sa tot ma duc pe la ei (in acest moment dupa primul contact sansele sunt mici); Sa raman doar ca colaborator si sa lucrez toata partea de 3D vizualization la ei contra cost permanent, plata facandu-se in functie de randarile facute adica de munca depusa; Sa ii las deoparte pe parcurs din lipsa de seriozitate sau de timp din partea mea; Sa ma lase ei pe mine deoparte din faptul ca Elena V ar putea sa 'fure' tehnici de Max de la mine. Momentan sunt in momentul in care incerc sa ma hotarasc CE SA FAC si CE VREAU. Mai ales ca totul s-a intamplat foarte repede si trebuie sa recunoastem ca ma simt cam ametita.
Dupa acesta portie de viata trecem din nou la capitolul scoala.
Sculptare in BCA - un fiasco total mai ales ca cei de la mine din grupa se dovedesc a fii inca odata total dezinteresati de tot ce inseamna workshop sau teamwork. Pe scurt nu am reusit sa tai absolut nimic
Alegerile de sef de an 2 - al doilea fiasco pe ziua de azi. Dupa multe dezbateri la care au participat maxim 60 de oameni s-a votat. Reprezentantul in Senat va fi Parascho Stefana ( persoana care zic eu este potrivita din acest motiv am si votat-o) dar va colabora cu cel de pe locul 2 Ionut Butu (a pierdut in fata Stefanei dupa un al 2-lea tur de scutin cu 1 vot). Treaba s-a imputit rau cand UNICUL om reprezentant in aceasta adunare ad-hoc a facultatii de Design Interior a zis ca confratii sai nu au fost informati de votul pt seful de an. Anyway dupa lungi discutii intre individ si Presedintele SSAUB situatia conflictuala s-a aplanat. ("Bine ca portul de arme este ilegal in facultatea asta" Horia, presedintele SSAUB, asistentul profului meu de pregatire dupa acea discutie lamuritoare cu individul)
Acestea fiind spuse nu o sa intru in alte detalii minore

Niciun comentariu: