sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-Distrugere de proiect 2 ;Nov 22, 2005

ok ziua de azi a fost o zi memorabila.
In primul rand trebuia sa fe ziua in care sa se afiseze rezultatele de la schita de schita dar cum Dn-a Tabacu adica cea care a binevoit sa compuna minunata tema s-a imbolnavit subit si dintr-o data comisia nu a putut sa-si desfasoare activitatea adica sa corecteze plansele.
Bineinteles ca aceasta intarziere a dat nastere la tot felul de zvonuri care mai de care mai fanteziste printre care ca ar fi picat toti deci nu ar avea de ce sa afiseze o lista cu TOTI picatii
Insa ziua nu s-a rezumat doar la atat. Pai la prima ora am avut faimoasa lucrare la Structuri care sa zicem ca am gandit-o dar care nu am prea rezolvat-o adica in propriul meu stil - stiu sa fac problema dar nu in timpul alocat lucrarii. Plus ca intrebarea de la teorie era absolut si irecuperabil de idioata. Dupa aia am mers la biblioteca sa-mi clatesc ochii cu chestii diverse si mai ales sa termin de pozat din Archetypes & Architecture.
Apoi a urmat seria de evenimente nefericite care au compus sesiunea de atelier. In prima faza profu' vine cu niste carti interesante in germana dar pe care nimeni nu le baga in seama (sacrilegiu pentru studentul la arhitectura care tinde sa profite de fiecare album de arhitectura adus de oricine pt a-si imbogatii cultura vizuala) evident indiferenta manifestata fata de grupa il nemultumeste pe prof si pe buna dreptate tinand cont ca s-a carat cu ele de acasa si nu erau chiar asa de mici si de usoare. Apoi ca de obicei 2/3 din grupa vine cu mainile in fund adica nici o idee nici o schita de proiect nimic. Profu' vorbeste ceva pe baza unor exemple luate din cartile respective si apoi intreaba daca cineva a adus ceva. Timid un tip scoate o schita mai mult decat schematica si i-o arata. In acelasi timp un alt grupulet adiacent discuta cu un asistent despre macelul sau tema de la schita de schita. Ca ce se noteaza ca cum ca ce...chestii de genul ala (mai ales ca aflam ca unul din asistentii nostrii face parte si din comisie) Partea funny este ca la un moment dat tipul (asistentul din comisie) zice ceva de genul "Da ce lucrare ai facut!" catre MINE, la care eu stunned ca doar astia din comisie nu ar trebuii sa stie a cui e lucrarea intreb "Da de ce, ce e cu lucrarea mea?" apoi inainte sa mi se raspunda un alt asistent glumeste pe seama primului "Da' ce dom'le tu te apuci sa-i inveti dupa numerele de examen!" Discutia ramane in suspensie pt ca profu' ne invita si pe noi sa luam cunostina cu o fosta studenta de-a lui care venise in vizita
Pe scurt. Tipa lucreaza in America a facut birouri timp de 5 ani si de 1 an a trecut pe rezidentiale. Si bineinteles ca a fost supusa unui interogatoriu "Da cum e? Ce se face? Cum se face?" stuff like that. Tipa, draguta, raspunde si in fine lucrurile mai merg undeva. Apoi vine momentul sa le expun ideea mea de proiect care este mai mult decat o simpla schita sunt planurile celor 2 niveluri. Bineinteles ca profu nu prea intelege. Si ca sa nu prea o lungim iremediabil. PROIECTUL ESTE DISTRUS!!!!
ok nimic nou, a-si zice ca doar am mai fost demontata de cateva ori la viata mea insa din motive inca neelucidate ale psihicului uman incep sa plang. Penibil fata de prof, asistenti si altii de la mine din grupa dar am cedat nervos. Bineinteles ca dupa aia au incercat sa resusciteze proiectul (degeaba Doctore, pacientul este mort!) De abia dupa ce au plecat toti si am ramas doar 3 oameni +asistentul care este in comisie. Tipul a asteptat sa ma calmez ca sa ma intrebe de proiectul de la schita de schita. (GEEZ! De parca eu demoralizata cum eram atunci puteam sa ma gandesc ce am vrut sa zic cu proiectul acela facut vineri) Bine ma calmez ceva si incerc sa-i explic asa in mare cum stau treburile si care e faza. Bineinteles ca el arunca o remarca justificatoare a intrebarilor lui: "Stii plansa ta a socat comisia. Dupa vizualizarea preliminara, dupa o anumita imagine de bloc comunist cu ferestre impuscate dau de plansa ta care pur si simplu i-a facut sa piarda mai mult decat timpul mediu alocat unei planse normale de schita de schita." Eu bineinteles cu capul bulversat de demontarea proiectului de la atelier incerc sa-i explic dar NU REUSESC sa aflu daca plansa mea a SOCAT comisia in BINE sau in RAU. (Stupid! Stupid! Stupid!) Plec ultima din atelier fara nici un raspuns la intrebarea E bine sa sochezi comisia sau nu?
Concluzie dupa cele mai sus mentionate de asistent am 2 variante la aceasta schita de schita. Ori pic pt ca imaginea cautata de ei nu era cea gasita de mine ORI iau nota mare?
Suspans, pana data viitoare!

Niciun comentariu: