sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-Alvaro Siza la Bucuresti ;Oct 30, 2005

un weekend luung tocmai se incheie.
A inceput de vineri cu conferinta lui Alvaro Siza la Bucuresti la care am asistat. In general eu nu sunt fan conferinte si alte asemenea forme de comunicare insa am inceput sa-mi schimb parerea. Pe langa faptul ca am ramas cu ceva idei am luat si un autograf fireste pe o carte de Siza.
Sambata am lucrat plansele in dublu exemplar nu ca ar fi fost multe (doar 2 x 2) dar tot nu le-am terminat. Am facut si mapa A3 cu corecturile.
Duminica am lucrat din greu la macheta insa nu am ajuns nicaieri ca am obosit si am fost nevoita sa refac plansa la Perspectiva pt luni. Poate mai lucrez si la Stuffo ceva mai interesant decat ce aveam deja pe camera. Naspa este ca astea trebuie lucrate pana marti la fel ca si plansele. Pana joi macheta si cate si mai cate sunt de facut.
Pe scurt sunt ocupata...foarte ocupata si incep deja sa ma intreb daca o sa ajung sa ma duc miercuri la cursuri pt a termina plansele pt proiect. Sper din suflet sa nu schimbe nimic la el si sa iasa o prezentare marfa nu ca as mai avea ce sa-i mai fac acum cand macheta este deja in constructie.

Niciun comentariu: