sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-November 05, 2005

Azi am fost la profu' de pregatire la pregatire sa vad cum mai stau lucrurile. De la 3 grupe a ajuns la 5 cu aproximativ 100 de oameni care vor sa dea la arhitectura unii cu experienta altii cu mai putina.
Asistenti au ramas: Catalin, Horia si mai nou venitii Vladimir in locul lui Alex si Raluca in locul Corinei. Am fost sa vad si eu cum se descurca Raluca care sincer era ultima la care ma asteptam sa o aleaga ca asistenta mai ales din lipsa skill-urilor pedagogice dar...se pare ca profu' s-a uitat mai mult la cum desenam decat la cum ne descurcam cu oamenii. Acum sunt curioasa de ce a plecat Alex : oare chiar dupa 2 ani i-a ajuns si a ajuns la concluzia ca are ceva mai bun de facut decat sa stea sa-si piarda week-end-urile pregatindu-i sa intre.
De la Horia trebuie invatat un lucru de baza sa nu ratezi nici o oportunitate. Tipul e smecher si bun de gura pacat ca eu nu sunt atat de atasabila incat sa pot sa profit de relatiile lui. Lucreaza cu americanii prin colaborare si este presedintele asociatiei studentesti. Daca cineva crede ca a fi sefu unei asociatii studentesti e numai responsabilitate se inseala. Cunoaste toti profii din scoala si isi impune punctul de vedere in Senat. Ce sa-i faci mai sunt si oameni din astia.
Dupa vizita de azi am ramas asa cu un gust amar. Nu stiu exact de ce. Poate pt ca vreau si eu sa lucrez ceva si nu stiu de unde sa incep sa caut. Cine stie poate ma fac si eu membra SSAUB poate asa ma tin si eu la curent cu ce se intampla prin facultatea aia. Multe chestii le-am scapat
Am taiat BCA-ul in 3 si vreau sa scap cat mai repede de cubuletele alea de pe balcon. Oricum daca nu imi iese compozitia din lipsa de experienta pot intotdeauna sa trisez refacand-o in 3d; bine texturata si randata ca la carte... e posibil sa treaca usor drept poza.
Astazi am realizat un lucru ingrijorator nu stiu inca daca in bine sau in rau. Grupa lui Dan Serban e ciudata. Ma refer la proiectele care se fac acolo. Nu exista o diversitate. Parca e asa: Anul doi creeaza ciorba iar Dan Serban serveste tocanita. Cum sa ma explic se vad clar proiectele de acolo. Problema de abia dupa asta vine. Ce se prefera? Ciorba sau tocanita? Si mai ales pt mine vine alta intrebare: Oare si in anul 1 era la fel numai ca atunci eu nu stiam ca servesc tocanita. E buna oare pe viitor aceasta tocanita? Te ajuta in dezvoltarea ta ca arhitect sau creeaza dependenta. Vrei sa mananci numai tocanita si alte feluri de mancare arhitecturala te lasa rece. E un mister inca neelucidat. Misterul tocanitei de anul 2. Poate intr-o zi clientul de la restaurantul de arhitectura o sa vina sa comande salata boef si atunci bucatarul sef Dan Serban ce o sa zica: "Ne pare rau, mon cher avem doar tocanita."? Nu cred ca tine.
Paragraful mai sus mentionat a reiesit dupa o lunga cugetare asupra vorbelor lui Horia (anul I Dan Serban si apoi doi ani de Mac): "In grupele cu pilosi pe langa ei mai baga si 5 oameni buni fara pile care se tin de treaba doar ca sa-i ajute in dezvoltare pe cei din prima categorie. Oricat de prosti ar fi cei pilosi daca au de unde sa invete vor invata si vor ajunge intr-un final sa capete o oaresicare valoare" Ingrijorator, nu? deci valorile adevarate se dobandesc prin furt intelectual de la cei care au. Incepe sa ma ingrijoreze pozitia mea in grupa personala in virtutea acestei informatii.
Urmatorul proiect: Locuinte insiruite, ma duc luni la biblioteca sa caut ceva oricum nu fac EFA deci...

Niciun comentariu: