sâmbătă, noiembrie 26, 2005

reloaded post-October 06, 2005

o zi ok. tinand cont ca: Iulia D s-a mutat la Dan Serban si am ramas chiar singura din fosta grupa la mine in grupa si ca nu am nici cea mai vaga idee ce sa fac cu situl ala. M-am uitat pe caietul de teme de proiectare si am vazut cu stupoare ca prima SCHITA de schita e peste 2 saptamani. Not enough time to... prepare ca parca te poti pregati pt asa ceva.
Asistentii merg, proful e cam rece si cam strict pt marti am o groaza de chestii de facut pt o prezentare la panou cu toate piesele la scara 1:200.
Pt ca mai exista si altceva in afara de scoala: Cum a pierdut Statul roman mostenirea lui Brancusi: Dupa moartea sculptorului statul francez cheama reprezentantii romani si le prezinta un inventar al bunurilor pe care acesta le-a lasat. Reprezentantii romani nu vor sa le ia caci nu au putut aprecia adevarata valoare a lui Brancusi si cedeaza totul statului francez. A doua zi in ziarele franceze apare adevarata valoare a bunurilor pe care statul roman a fost asa de PROST sa le cedeze. Bineinteles totul se intampla in timpul regimului comunist in Romania deci intrucatva se intelege de ce erau asa de prosti.
Maine am Stufo si atat apoi din nou la sit poate imi vine si mie o idee cum as putea sa amplasez ceva acolo

Niciun comentariu: